poniedziałek, 28 września 2015

Jesienny czas

Hej!

Już oficjalnie mamy jesień! Nie wiem jak to jest u Was,ale ja lubię każdą porę roku. Zawsze znajdę coś wyjątkowego dla siebie, coś co sprawia,że czas jest magiczny.
W jesieni nie zraża mnie,deszcz, chlapa i zimno. Lubię jak każda pora roku wyraźnie się odznacza: latem jest gorącą,zimą dużo śniegu, wiosną wszystko ładnie kwitnie, a jesienią pada.
Uwielbiam jesienne spacery po kolorowym lesie i siedzenie pod kocem z kubkiem herbaty!

Przedstawię Wam teraz listę rzeczy, które sprawiają, że cieszę się na jesień. Może ktoś znajdzie coś co umili mu ten czas.

                                                                       Jesień
- spacery po lesie pełnym kolorowych liści
- wieczorne oglądanie filmów/seriali, czytanie książek pod kocem
- picie większej ilości herbaty, mleka z miodem,gorącej czekolady
- zapalanie świeczek- święta są jeszcze bliżej (!)
- można nosić ciepłe swetry
- obejrzę "Hokus pokus" jeszcze raz


To tylko część mojej listy i rzeczy, które pierwsze przyszły mi do głowy ;)

Mam nadzieję, że Wy też znajdziecie coś wyjątkowego w tej porze roku.

Koniecznie podajcie mi swoją listę rzeczy, które lubicie robić jesienią! :)

Do następnego! :)
Do.




4 komentarze:

  1. To pierwsze zdjęcie jest takie idealne *o*
    Szczerze mówiąc, do jesieni przekonałam się dopiero w tym roku, bo tak jak mówisz, można siedzieć w ciepłym swetrze, pić kakao litrami i rozkoszować się maratonem filmowym, cudownie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I można nadrobić filmowe zaległości! Piątkowy wieczór spędzony pod kocem, z kubkiem herbaty/gorącej czekolady i z dobrym filmem - to jest to! ;)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze! Czuć w nim ten jesienny klimat, zajebiste :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń