wtorek, 15 września 2015

Green Juice, czyli zielone soki...






O zielonych sokach słyszałam już wcześniej, ale najlepiej przybliżył mi je Benji BenjiManTV mąż Judy, której vlogi oglądam codziennie od roku. To właśnie rok temu, w jednym z filmików zobaczyłam ich green juice. Zachwyciło mnie to jak bardzo je lubią i jak często robią. Pomyślałam, że muszą być na prawdę smaczne, jeśli ich dwuletnia córka tak bardzo chce je robić i oczywiście pić.

Zielone soki mają bardzo dobry wpływ na nasz organizm. Wypłukują toksyny z organizmu, pomagają w walce z anemią, oczyszczają jelita i dodają energii. Są prawdziwą bombą witaminową! I oczywiście są bardzo SMACZNE!
Wiele osób, kiedy słyszy, że do soku dodaję szpinak,jarmuż lub pietruszkę i jeszcze twierdzę, że jest to bardzo dobre, patrzy na mnie jak na wariatkę. Jestem zdania,że musicie spróbować, żeby się przekonać. Trudno. Najwyżej nie wypijecie. Zachęcam jednak do spróbowania! :)

PRZEPIS:

-
2 szklanki szpinaku
- 2 jabłka
- 5 marchewek
- 1 ogórek
- troszkę soku z cytryny

Szpinak, jabłka, marchewkę, ogórka wyciskam w sokowirówce lub blenderze. Na końcu do dzbanka/szklanki wyciskam trochę soku z cytryny. Mieszam.
GOTOWE!

Zachęcam do komentowania, jeśli ktoś to czyta! :)

Do następnego

3 komentarze:

  1. Zielone soki są zawsze pyszne, popieram;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie warzywa w soku nie są niczym dziwnym. Mi samej udało zrobić się sok z jabłka i pietruszki aż jeden raz. Ale przy przygotowaniu i czyszczeniu sokowirówki było o wiele za dużo pracy. Mimo to, liczę na jakiś lepszy sprzęt do robienia soków, a jak na razie zadowalam się warzywami i owocami przy codziennym odżywianiu ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warzywa i owoce w każdej postaci są świetne! Mycie tego wszystkiego może zabierać trochę czasu, ale czasem warto ;)

      Usuń