sobota, 29 sierpnia 2015

Czas - czyli kaprysy zegara

Czas... czym właściwie jest?
Czymś co nadchodzi, co przemija, przynosi nowe wspomnienia...
Mogę długo się nad tym zastanawiać, a i tak nie dojdę to trafnego stwierdzenia.
Czas to bardzo kapryśna sprawa. Zastanówcie się nad tym. Kiedy jesteście na najnudniejszej imprezie świata, musicie spędzić czas z osobą, której nie lubicie, czekacie w kolejce, siedzicie na najgorszej lekcji albo próbujecie zasnąć, czas wlecze się okropnie. Patrzycie na zegarek, a wskazówki zataczają koła w zwolnionym tempie.
Niestety, kiedy chcemy "zatrzymać" czas, sprawić by płynął wolniej, on biegnie jak oszalały, jakby właśnie postanowił wygrać bieg sprinterski.
Myślę, że większość z nas czuła kiedyś, że ktoś zaczarował jej czas. Zastanawiamy się wtedy jak to się stało? Jak to możliwe, że tak szybko upłynął czas? Co takiego właściwie robiłam?
Ja myślę o tym teraz. Wakacje to dla mnie wspaniały czas, na który czekam bardzo długo i który mija niewiarygodnie szybko.
Spędzam czas z rodziną, przyjaciółmi, ze sobą. Relaksuje się, zapominam o stresie, który towarzyszy mi prawie cały czas w ciągu roku szkolnego. Chodzę na spacery z psem, oglądam telewizję, podróżuję,czytam, robię wszystko co sprawia mi radość.
Kocham ten czas!
Najbardziej za to, że mogę spotykać się z ludźmi, dla których mogę nie mieć czasu, kiedy chodzę do szkoły. Uwielbiam moją rodzinę i przyjaciół i cieszę się z każdej chwili z nimi spędzonej.
Wyjazdy, wycieczki...
Poznawanie nowych miejsc, kultur, ludzi... Dzieje się tyle, że trudno się dziwić jak szybko ten czas mija!
Może właśnie dlatego siedzę teraz i wydaje mi się, że dopiero wracałam z zakończenia roku i szykowałam się na urodziny mojej przyjaciółki. Pamiętam wszystko z tego dnia i czuję jakbym dopiero zaczynała wakacje.

Niestety one się kończą...
Nie jest to najlepsza wiadomość, ale zawsze powinniśmy szukać pozytywnych rzeczy. Przecież to chyba niemożliwe, żeby jakaś sytuacja była tak okropnie zła, że nie ma w niej nic dobrego.
Ja teraz cieszę się, bo kiedy pójdę do szkoły, święta będą się zbliżać. A święta są cudowne! I tak bardzo magiczne!
Mój zegar na pewno został zaczarowany... nie ma innej opcji...
Wakacje minęły bardzo szybko, ale były świetne, jak zawsze!


Jeśli zdarzyło się coś magicznego i ktoś przeczytał ten wpis, PROSZĘ KONIECZNIE DAJ MI ZNAĆ! Napisz jak Tobie minęły wakacje i czy Twój zegar również został zaczarowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz